Overslaan naar hoofdinhoud
Gratis advies

TOPSELLER IN KANTOOR

  • Best verkocht
    Product afbeelding: HEMMDAL archiefstelling, inhaaksysteem, hxbxd 1.800 x 900 x 300 mm, 5 HDF-legborden, vaklast 150 kg, max. 55 mappen, wit
    HEMMDAL archiefstelling, veldlast 750 kg
    • Hoog belastbare inhangstelling (150 kg/legbord)
    • Afhankelijk van het model geschikt voor maximaal 55 of 110 mappen
    • Met 5 legborden

    5 Werkdagen

  • Product afbeelding: Akoestische tafelscheidingswand hjh OFFICE FLEXMIUT D 180 cm, lichtgrijs
    Akoestische scheidingswand hjh OFFICE FLEXMIUT D
    • Flexibel scheidingswandsysteem van geluidsabsorberend materiaal
    • Geschikt voor geluidsisolatie en visuele afscherming
    • Kan ook worden gebruikt als praktisch prikbord voor notities, plakbriefjes en motiverende afbeeldingen

    4 Werkdagen

    € 342,00
  • Product afbeelding: Verrijdbaar akoestisch scheidingswandsysteem hjh OFFICE FLEXMIUT set van 2, donkergrijs
    Akoestische scheidingswand hjh OFFICE FLEXMIUT
    • Flexibel scheidingswandsysteem van geluidsabsorberend materiaal
    • Veelzijdig te gebruiken als geluidsisolatie, ruimte-indeling, visuele afscherming en informatiewand
    • Kan met een willekeurig aantal extra elementen worden verbonden

    4 Werkdagen

    € 504,00
  • Product afbeelding: Voetsteun hjh OFFICE PODI F met beensteun kunststof, zwart
    Voetsteun hjh OFFICE PODI
    • Fördert Durchblutung der Beine und somit ermüdungsfreies Arbeiten
    • Verbessert die Sitzhaltung maßgeblich
    • Aus bruchsicherem und besonders leicht zu reinigendem Kunststoff

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Computertafel / bureau hjh OFFICE WORKSTATION, grijs
    Computerbureau hjh OFFICE WORKSTATION
    • Individuele staande werkplek met praktische hoogteverstelling in 11 posities voor meer flexibiliteit
    • Groot uitschuifblad voor het toetsenbord met extra blad dat aan beide zijden kan worden uitgeschoven, bijv. voor de computermuis of een glas water tijdens presentaties
    • Extra vak voor computer of printer, in hoogte verstelbaar in 8 stappen van elk 6 cm

    4 Werkdagen

    € 302,00
  • Best verkocht
    Product afbeelding: Voetsteun hjh OFFICE PODI II in hoogte verstelbaar kunststof, zwart
    Voetsteun hjh OFFICE PODI II
    • Flexibele voetsteun ter ondersteuning van een ergonomische zithouding
    • Voetplaat past zich automatisch aan de individuele voetpositie aan: naar voren en naar achteren kantelbaar tot 45°.
    • 3 verstelbare hoogteniveaus: 15 cm, 11,5 cm of 9 cm

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Vergaderstoel / bezoekersstoel / klapstoel hjh OFFICE TUDELA PU, zwart
    Vergaderstoel hjh OFFICE TUDELA
    • Veelzijdige bezoekersstoel voor elke gelegenheid
    • Bijzonder comfortabel en makkelijk schoon te maken dankzij de aangename bekleding en de onderhoudsvriendelijke hoes van kunstleer
    • Klapmechanisme – de stoel kan worden ingeklapt, makkelijk en ruimtebesparend opbergen dankzij compact formaat wanneer ingeklapt

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Zit- / statafel hjh OFFICE STAND VM-SU I, wit
    Statafel hjh OFFICE STAND VM-SU
    • Royaal werkblad
    • Dankzij de geïntegreerde gasdrukveer is de tafelhoogte traploos in hoogte verstelbaar met een hendel onder het tafelblad voor aanpassing aan verschillende gebruikers en gebruiksomgevingen
    • Flexibiliteit dankzij de wielen, waardoor de statafel snel en makkelijk naar iedere plek kan worden verplaatst

    4 Werkdagen

    € 233,00
  • Product afbeelding: Werkstoel / baliestoel hjh OFFICE TOP WORK 108 W netstof / stof, grijs
    Werkstoel hjh OFFICE TOP WORK
    • Comfortabele werkstoel met flexibel verstelbare zithoogte
    • Zitting van slijtvaste stof
    • Met in hoogte verstelbare ronde voetsteun

    4 Werkdagen

    € 280,00
  • Product afbeelding: Archiefkast hjh OFFICE COLOR AS 105 x 90 x 40 cm metaal, lichtgrijs
    Archiefkast hjh OFFICE COLOR
    • Robuuste metalen archiefkast met industrieel design
    • Behuizing van hoogwaardig, licht plaatstaal (oppervlakken krasvast gepoedercoat) met veel opbergruimte voor benodigdheden
    • 2 afsluitbare deuren met verchroomde, metalen handgreep

    4 Werkdagen

    € 226,00
  • Product afbeelding: Bureaustoel / draaistoel hjh OFFICE ZH 200 netstof, zwart
    Bureaustoel hjh OFFICE ZH
    • Ergonomische draaistoel voor het thuiskantoor
    • Comfortabel synchroonmechanisme: De weerstand bij het achteroverleunen kan via een draaiknop onder de zitting individueel worden aangepast aan het gewicht van de gebruiker en kan in rechte positie worden vergrendeld.
    • Traploos regelbare zithoogte met Toplift

    4 Werkdagen

    € 161,00
  • Product afbeelding: Vergaderstoel / bezoekersstoel hjh OFFICE TONSO V kunstleer, zwart
    Vergaderstoel hjh OFFICE TONSO V
    • Elegante en robuuste vergaderstoel met een aantrekkelijk design
    • Ideaal voor conferentie- of vergaderruimten of commerciële wachtruimtes
    • Elegant sledeframe van verchroomd staal voor voldoende stabiliteit

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Bezoekersstoel hjh OFFICE XT 700, zwart / zwart
    Bezoekersstoel hjh OFFICE XT 700
    • Klassieke en elegante bezoekersstoel met frame met 4 poten
    • Ideaal voor vergader- of conferentieruimten
    • Robuust, comfortabel en tijdloos

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Vergaderstoel / bezoekersstoel hjh OFFICE XT 600, antraciet / zilver
    Vergaderstoel hjh OFFICE XT 600
    • Klassieke bezoekersstoel
    • Frame met 4 poten
    • Stapelbaar, tot 4 stoelen

    4 Werkdagen

  • Product afbeelding: Vloerbeschermingsmat hjh OFFICE PUNOMAT 100% PET 120 x 90 cm voor harde vloeren
    Vloerbeschermingsmat hjh OFFICE PUNOMAT
    • Geschikt voor alle harde vloeren
    • Ideaal voor het bedekken van reeds beschadigde of versleten vloeren en voor het voorkomen van slijtage op harde vloeren (vaak veroorzaakt door bureaustoelwielen of schoeisel)
    • 100% slag-, scheur- en breukvast

    4 Werkdagen

  • Product afbeelding: Vloerbeschermingsmat hjh OFFICE ULTIMAT II 120 x 150 cm voor harde vloeren
    Vloerbeschermingsmat hjh OFFICE ULTIMAT II
    • 100% slag-, scheur- en breukvast
    • 100% recyclebaar
    • Van duurzaam en visueel aantrekkelijk polycarbonaat met een fijn gestructureerd, krasvast oppervlak

    4 Werkdagen

  • Product afbeelding: Wielen voor harde vloeren met parkeerrem 5x hjh OFFICE ROLO STOP 11 mm / 50 mm, (set van 5)
    hjh OFFICE bureaustoelrollen ROLO STOP
    • Hoogwaardige dubbele wielen voor harde vloeren zoals parket, laminaat, tegels of stenen vloeren
    • Met parkeerrem
    • Met polyurethaan beklede loopvlakken

    4 Werkdagen

  • Product afbeelding: Wielen voor harde vloeren ongeremd 5x hjh OFFICE ROLO FREE 10 mm / 50 mm bureaustoelwielen, (set van 5)
    hjh OFFICE bureaustoelrollen ROLO FREE
    • Hoogwaardige, ongeremde, dubbele wielen voor harde vloeren zoals parket, laminaat, tegels of stenen vloeren
    • Met polyurethaan beklede loopvlakken
    • Let op de verschillende pendiameters: 10 mm of 11 mm

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Wielen voor harde vloeren 5x hjh OFFICE ROLO 11 mm / 50 mm bureaustoelwielen No-Noise, (set van 5)
    hjh OFFICE bureaustoelrollen ROLO
    • Hoogwaardige dubbele wielen voor harde vloeren
    • Met polyurethaan gecoate loopvlakken beschermen hoogwaardige harde vloeren tegen krassen en beschadigingen.
    • Veiligheidswielen met remmen: Stoel rolt alleen onder belasting (wegrollen wordt voorkomen)

    4 Werkdagen

  • Best verkocht
    Product afbeelding: Wielen voor harde vloeren 5x hjh OFFICE ROLO 11 mm / 65 mm bureaustoelwielen voor harde vloeren, (set van 5)
    hjh OFFICE bureaustoelrollen ROLO LUX
    • Met polyurethaan gecoate loopvlakken
    • Let op de verschillende pendiameters: 10 mm of 11 mm
    • Voldoet aan de norm DIN EN 12529

    4 Werkdagen


Hier vindt u de professionele kantoorinrichting die u zoekt

Een kantoorinrichting die precies is toegesneden op uw eisen maakt de dagelijkse gang van zaken op kantoor eenvoudiger, draagt bij aan de productiviteit en bevordert ergonomisch werken. Bij Jungheinrich PROFISHOP bestelt u uw kantoorbenodigdheden – van de beste merken – eenvoudig online.

1. Kantoorinrichting samenstellen aan de hand van uw vereisten

Het maakt niet uit of het gaat om ergonomische werkplekken, meubels voor het opbergen van archiefmappen, professionele kantoorbenodigdheden of hoogwaardige kantoorartikelen: een goed uitgerust kantoor biedt veel voordelen. U behoudt niet alleen beter overzicht over uw documenten en afspraken, maar goede kantoorinrichting voorziet uzelf en uw werknemers eveneens van een ergonomische ingerichte werkplek. Voordat u de inrichting van uw kantoor bij Jungheinrich PROFISHOP gaat kopen, is het handig om er goed over na te denken aan welke criteria deze moet voldoen:

  • Moeten meerdere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin worden ingericht?
  • Hoeveel ruimte heeft u tot uw beschikking en met welke kantoorbenodigdheden komt deze ruimte het best tot z’n recht?
  • Zoekt u ook inrichting voor bezoekers- en conferentieruimtes?
  • Is het kantoor grotendeels papierloos of heeft u ook kantoorinrichting nodig voor het professioneel archiveren van documenten?
  • Moeten er rekening worden gehouden met de privacywetgeving bij de opslag van bepaalde documenten?
  • Komen er ook klanten en bezoekers over de vloer en heeft u mede daarom een uniforme kantoorinrichting nodig in corporate design?

2. Kantoormeubelen voor alle afdelingen

Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u hoogwaardige kantoormeubelen voor het gehele kantoor, waaronder ook kantoormeubelseries, die het mogelijk om ruimtes volledig uniform in te richten, evenals een omvangrijk assortiment aan accessoires voor kantoormeubelen. Houd rekening met de volgende stappen als u meubels voor de kantoorinrichting gaat bestellen:

  1. Genoeg ruimte inplannen: denk er bij het uitkiezen van kantoormeubelen aan dat draaideuren in de ruimte openen en dat lades volledig moeten kunnen worden uitgetrokken. De bureaus moeten zowel genoeg plek bieden voor spullen als om aan te werken.
  2. Ergonomisch aspect in het oog houden: vooral bij de aankoop van bureaus en bureaustoelen zijn ergonomische aspecten zoals werkbladen en zittingen erg belangrijk. Ook de verlichting dient aan de werkomstandigheden te worden aangepast.
  3. Creëer privacy: vooral bij het inrichten van een kantoortuin is het van belang dat uw medewerkers ongestoord hun werk kunnen verrichten. Dit bereikt u bijvoorbeeld met roomdividers en tussenwanden met geluidsisolatie.

Kantoorinrichting voor een ergonomische werkplek

De kantoorinrichting in onze online shop is zo vormgegeven dat alle werkplekken aan de persoonlijke wensen van uw medewerkers kunnen worden aangepast – zelfs als ze regelmatig van werkplek wisselen. Belangrijk zijn vooral:

  • Bureaus die in hoogte verstelbaar zijn en waar idealiter ook staand aan kan worden gewerkt ter afwisseling.
  • Bureaustoelen die aan de persoonlijke wensen kunnen worden aangepast en waarvan de rug- en armleuning te verstellen zijn.
  • Voldoende verlichting op de werkplek, zodat de ogen niet worden overbelast.

Dergelijke werkplekken voorkomen dat uw personeel last krijgt van rug- en nekklachten, vermoeidheid en stijve spieren. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u de volgende kantoormeubelen voor professionele en ergonomische werkplekken:

Producten Beschikbare opties (selectie)
Bureaustoelen Bureaustoel
  • Bureaustoelen met speciale rugleuning voor extra ondersteuning van de rug
  • Bureaustoelen met bovenbeengeleiding voor een rechte werkhouding
  • Bureaustoelen met komzitting, waarbij de zithouding het bekken extra ondersteunt
Bureautafels PC-werktafel Lissabon
  • Bureautafels voor één persoon, naar keuze in hoogte verstelbaar
  • Hoekbureaus voor twee medewerkers
  • Computerbureaus met uittrekbaar gedeelte voor het toetsenbord
  • Lessenaars voor het wisselen van houding tijdens het werken
  • Muurbureaus die kunnen worden ingeklapt zodat u ruimte bespaart
  • Bijzettafels voor extra ruimte om spullen op te leggen
  • Verrijdbare werkstations
  • Accessoires voor bureautafels, zoals opzetstukken en aanbouwtafels
Voetensteunen BIMOS voetensteun Basic
  • Voetensteunen waarvan de hoogte en hoek is aan te passen voor een optimale werkhouding
  • Versies verkrijgbaar waarbij de steun heen en weer kan worden bewogen voor het bevorderen van de doorbloeding
Scheidingswandsystemen Muurpaneel BASIC, magnetisch
  • Panelen voor een verbeterde akoestiek, die op bureaus kunnen worden geplaatst
  • Beschermende rolgordijnen voor kassa’s en balies
  • Panelen die tegen de muur kunnen worden gezet en aan de ruimtelijke omstandigheden kunnen worden aangepast

In onze Profi-gids vindt u het artikel ‘Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk’. Daarin leest u met welke kantoorinrichting u een ergonomische werkomgeving op kantoor kunt creëren.

Kantoormeubelen voor vergaderruimtes en het ontvangen van bezoekers

Als u regelmatig klanten of bezoekers over de vloer krijgt, is het des te belangrijker dat uw kantoor er opgeruimd en gastvrij uitziet. Dit doet u met kantoormeubelen die op elkaar zijn afgestemd en speciaal ontworpen zijn voor vergader- en conferentieruimtes. Hiervoor vindt u bij ons de volgende kantoorinrichting:

  • Vergadertafels: wij bieden vergadertafels aan in verschillende vormen en groottes – ook met bijpassende zitbanken. Bovendien vindt u bij ons statafels voor conferenties, beurzen en andere evenementen.
  • Bezoekersstoelen: ons assortiment bevat stoelen in diverse designs voor de receptie evenals zeer comfortabele stoelen voor conferentieruimtes.
  • Receptiebalies: voor de receptie koopt u bij ons receptiedesks die u kunt uitbreiden met meerdere elementen, zoals legplanken en zijpanelen.

3. Kantoorinrichting voor opruimen en organiseren

Voor een kantoor geldt: organisatie is het halve werk. In ons aanbod vindt u daarom essentiële kantooraccessoires, waarmee u:

  • documenten netjes en overzichtelijk kunt opbergen.
  • medewerkers en gasten met minimale tijdsinspanning over belangrijke updates kunt informeren.
  • meetings, opdrachten en ook langdurige projecten overzichtelijk en voor iedereen kunt plannen.

Deze kantoorbenodigdheden voor organisatie en planning koopt u online bij Jungheinrich PROFISHOP:

Doel Beschikbare producten (selectie)
Opbergen Kantoorkast Lona met schuifdeuren, 3 vakken
  • Kantoorkasten in verschillende groottes, ook als afsluitbare varianten verkrijgbaar
  • Ladeblokken als ideale opbergplek onder bureaus, ook te gebruiken als bijzettafels
  • Ordnerwagens voor het eenvoudig vervoeren van hangmappen, ordners en meer
  • Kantoorstellingen in diverse afmetingen
Kantoorindeling Archiefdozen
  • Opslagruimte voor hangmappen om overzichtelijk te kunnen archiveren
  • Ladeboxen waarmee u veel ruimte bespaart bij het opbergen
Organiseren en plannen Multifunctionele planner FRANKEN 5-in-1
  • Infoborden in verschillende groottes voor het overzichtelijk inplannen van personeel of projecten
  • Jaarplanners voor het plannen voor de lange termijn
  • Multifunctionele planners voor het plannen van omvangrijke projecten voor het hele bedrijf
Medewerkers en klanten informeren TARIFOLD tafelstandaard

4. Diverse kantoorbenodigdheden voor uw werkplek

Het maakt niet uit of u alles digitaal doet en een papierloos kantoor heeft of juist met analoge documenten werkt: u heeft altijd de juiste kantoorbenodigdheden nodig. Ons omvangrijke assortiment aan kantoorinrichting bevat onder meer de volgende kantoormachines en kantoorbenodigdheden die dagelijks van pas komen:

Doel Producten (selectie)
Papiervernietiging Papiervernietiger HSM shredstar X8
  • Robuuste papiervernietigers met verschillende veiligheidsklassen voor het versnipperen van papier en documenten
Geld bewaren Geldcassette DURABLE EUROBOXX®
Papeterie Fragile+Droge zelfklevende etiketten+paraplu pictogram+pijlen omhoog”
  • Etiketten, bijvoorbeeld met waarschuwingen of folie-etiketten om buiten te gebruiken

5. Kantoorinrichting voor presentaties en lezingen

Voor het trainen van collega’s of voor het presenteren en pitchen van nieuwe projecten aan klanten heeft u een professionele uitrusting nodig. Daarvoor vindt u bij ons de volgende benodigdheden:

  • Onze whiteboards en flipovers zijn ideaal voor workshops en lezingen.
  • Wij bieden bijpassende whiteboardmarkers en presentatiesets aan, waarmee u uw presentaties levendig en interactief kunt vormgeven.

6. Veelgestelde vragen over kantoorinrichting

Een kantoorwerkplek moet minimaal een in hoogte verstelbare bureautafel, een aanpasbare bureaustoel en voldoende verlichting hebben.

Houd vooral rekening met de ruimtelijke omstandigheden als u kantoorinrichting aanschaft. Controleer de afmetingen van alle meubelen en houd er rekening mee dat deuren en lades genoeg ruimte moeten hebben om volledig te kunnen worden geopend. Om ervoor te zorgen dat medewerkers voldoende (werk)ruimte hebben, moeten bureaus groot genoeg zijn. Eventueel kunnen scheidingswanden of roomdividers geluidsoverlast tegengaan en de privacy verhogen. Ten slotte mogen ook de ergonomische aspecten niet uit het oog worden verloren: bureautafels en -stoelen moeten kunnen worden aangepast aan de lichaamsafmetingen van medewerkers.

Als uw kantoor opgeruimd en overzichtelijk is, dan heeft u niet alleen alles bij de hand, maar kunt u ook geconcentreerder en efficiënter werken. Daardoor bespaart u uiteindelijk geld en tijd. Bovendien maakt u een professionele indruk op klanten en bezoekers. Opbergmeubelen, zoals archiefstellingen en -kasten, evenals grote bureaus met ladeblokken zorgen ervoor dat uw kantoorartikelen netjes kunnen worden opgeruimd. Met een uniform design maakt u het plaatje helemaal compleet.

Hebt u een vraag?