Kantoormeubilair
Naar de koopgidsBasis kwaliteit
Producten gereduceerd tot het essentiële
Voor licht en incidenteel gebruik
Goede kwaliteit
Hoge prestaties
Robuuste producten voor dagelijks gebruik
Eersteklas kwaliteit
Voor de hoogste belasting
Ontworpen voor continu gebruik
- Laden volledig uittrekbaar, op telescopische rails met kogellagers
- Met geïntegreerde uittrekblokkering
- In één vlak liggende stalen laden met geïntegreerde, doorlopende greeplijst
32 Werkdagen
- Voor DIN A4-hangmappen
- Compleet gelaste, stabiele staalconstructie
- Centraal slot
17 Werkdagen
- Archiefstelling META eenzijdig van belastbaar kwaliteitsplaatstaal
- Legbord om de 25 mm in hoogte verstelbaar
- Keurmerk RAL-RG 614/1 (H 21) en GS-keurmerk van MPA Dortmund
16 Werkdagen
- Stabiele kantoorstellingen voor de archivering van A4-mappen
- Schroefsystemen voor eenvoudige montage
- Oppervlakken verzinkt
16 Werkdagen
- Stelling met inhaaksysteem van sterk kwaliteitsplaatstaal
- Veiligheid tijdens bedrijfsmatig gebruik gegarandeerd door het keurmerk RAL-RG 614/1
- Oppervlak verzinkt
16 Werkdagen
- Ordner- en dossierwagen met gesloten kopzijden voor het veilig transporteren van documenten
- Flexibel gebruik in kantoor- of bedrijfsruimten
- Zeer sterk dankzij de gepoedercoate staalconstructie
14 Werkdagen
- De constructie van buizenstaal zorgt voor stabiliteit
- Robuuste legborden van houten vezelplaat
- 2 zwenkwielen met vastzetrem voor een veilige stand
14 Werkdagen
- Verbindingsblad uit 3-laagse fijnspaanplaat
- De melamineharscoating biedt bescherming tegen mechanische inwerkingen
- Volledige tafelverbinding voor het verbinden van 2 tafelbladen
17 Werkdagen
- Ergonomische, professionele en draaibare bureaustoel met T-armleuning
- Tussenwervelschijf-zitting voor bevordering van de gezondheid van uw rug
- Meervoudig instelbaar voor een individuele, aangepaste zithouding
17 Werkdagen
- Platte archiefkast met robuuste stalen constructie
- Door middel van een centrale vergrendeling kunnen alle laden worden vergrendeld
- Uittrekblokkering voor een vakkundige lastverdeling
27 Werkdagen
- Mobiele ladekast uit plaatstaal
- Dankzij 4 zwenkwielen vrij beweegbaar
- Greep aan de kopse kant voor een eenvoudig gebruik
17 Werkdagen
- Ergonomische PC-vorm voor efficiënt beeldschermwerk
- Tafelblad van 3-laags spaanplaat met een dikte van 25 mm
- Melamineharscoating voor een krasbestendig en onderhoudsvriendelijk oppervlak
17 Werkdagen
- Handmatig in hoogte verstelbaar van 650 mm tot 820 mm
- 4-poots frame van gepoedercoat staal met 2 pilaren
- Robuust tafelblad van 25 mm dik 3-laags spaanplaat
17 Werkdagen
- Vrijgevormd tafelblad met een hoek van 135°
- Handmatig in hoogte verstelbaar van 650 mm tot 820 mm
- 4-poots frame van gepoedercoat staal met 2 pilaren
17 Werkdagen
- Inbouwhoogte van de aanbouwelementen verstelbaar
- Made in Germany
- 5 jaar garantie
18 Werkdagen
- Rugleuning: innovatieve segment rugleuning, zwart, hoog, met geïntegreerde lendensteun (in hoogte verstelbaar) en flexibel schoudergedeelte
- Bekleding: Büro+Objekt, 3D-rugleuning van transparant, luchtdoorlatend breiwerk / net-rugleuning, zitting stof Bondai, 150.000 ± 10% schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100 % polyester
- Syncromatiek: geïntegreerd synchroonmechanisme (zitting en rugleuning bewegen in een verhouding van 1:3), met automatisch zitsysteem: automatische gewichts-/veerkrachtinstelling, nauwkeurig instelbaar, de rugleuning kan onder meer in de voorste zitpositie (0°) worden vergrendeld, bewegingsblokkering mogelijk
12 Werkdagen
- Rugleuning: innovatieve segment rugleuning, zwart, hoog met opzetstuk, met geïntegreerde lendensteun (in hoogte verstelbaar) en flexibel schoudergedeelte
- Bekleding: Büro+Objekt, 3D-rugleuning van transparant, luchtdoorlatend breiwerk / net-rugleuning, zitting stof Bondai, 150.000 ± 10% schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100 % polyester
- Syncromatiek: geïntegreerd synchroonmechanisme (zitting en rugleuning bewegen in een verhouding van 1:3), met automatisch zitsysteem: automatische gewichts-/veerkrachtinstelling, nauwkeurig instelbaar, de rugleuning kan onder meer in de voorste zitpositie (0°) worden vergrendeld, bewegingsblokkering mogelijk, vrij beweegbare zittinghoek naar voor, traploos, gedempt
12 Werkdagen
- Rugleuning: innovatieve segment rugleuning, zwart, hoog met hoofdsteun en nekkussen, met geïntegreerde lendensteun (in hoogte verstelbaar) en flexibel schoudergedeelte
- Bekleding: Büro+Objekt, 3D-rugleuning van transparant, luchtdoorlatend breiwerk / net-rugleuning, zitting stof Bondai, 150.000 ± 10% schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100 % polyester
- Nekkussen: handmatig in hoogte verstelbaar, kunstleer skai® Tundra zwart
12 Werkdagen
- Zitting kruk: vierkant, 36 x 36 cm, volledig bekleed, duurzaam en vormvast dankzij hoogwaardig, FCKW-vrij polyurethaan, met stabiel, volledig geschuimd multiplex inzetstuk
- Bekleding: Büro+Objekt, optioneel stof Urban (≥ 100.000 schuurbewegingen Martindale, samenstelling: 100% gerecycled polyester, geverfd met kleurstoffen die geen zware metalen bevatten) of gepigmenteerd echt leder
- Draaggreep: metalen beugel voor makkelijk transport
12 Werkdagen
- Stabiele ladekast op wielen van plaatstaal
- 2 afsluitbare lades voor veilig opbergen
- 4 zwenkwielen maken een flexibel gebruik mogelijk
17 Werkdagen
- Rechthoekige kantoortafel met melamine-gecoate houten plaat
- Stabiel onderstel uit vierkante buis
- Traverse onder de plaat kan gebruikt worden als kabelgoot
17 Werkdagen
- Locker BISLEY met 6 deuren
- Cilindersloten ter beveiliging van persoonlijke eigendommen
- Geen gewiebel meer dankzij de stelvoetjes, die in hoogte instelbaar zijn
17 Werkdagen
- Hangmappenkast BISLEY voor A4- en laterale hangmappen
- Cilinderslot ter beveiliging van de documenten
- Geen gewiebel meer, dankzij de stelvoetjes die in hoogte verstelbaar zijn
17 Werkdagen
- Met 1 universele lade en hangmappenlade
- Met wielen
- Van robuust staal
17 Werkdagen
Hoogwaardige kantoormeubels – voor kantoor en thuiswerken
Bij ons vindt u eersteklas kantoormeubilair dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van functionaliteit en design. Dit aankoopadvies geeft u een overzicht van het assortiment en helpt u bij het kiezen van de geschikt meubels.
- Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
- Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
- Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
- Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
- Vergaderruimtes professioneel inrichten
- Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
1. Kantoormeubilair van Jungheinrich PROFISHOP – uw voordelen
Of het nu gaat om een commercieel kantoor of thuiswerken; bij de inrichting en vormgeving van uw werkplek mag u geen genoegen nemen met een compromis. Vooral als u meerdere uren per dag aan uw bureau zit, zijn hoogwaardige kantoormeubels een must. Dit zorgt er niet alleen voor dat u uw spullen altijd bij de hand hebt, maar ook dat u een ergonomische werkplek hebt die is ingericht aan de hand van uw lichamelijke behoeften. Dit is voor kantoorwerkplekken onder andere geregeld in de Arbowet.
De kantoormeubels die u online koopt bij Jungheinrich PROFISHOP bieden vele voordelen:
- Robuuste materialen die hoogwaardig zijn verwerkt resulteren in meubels die lang meegaan – ook bij intensief gebruik.
- Het kantoormeubilair is ergonomisch ontworpen. Veel modellen zijn uitgerust met extra functies, bijvoorbeeld om de zithoogte of de hoogte van het bureaublad aan uw lichaamsafmetingen aan te passen.
- Veel meubels kunnen naar wens met elkaar worden gecombineerd.
- Onze kantoormeubels voor professionals zijn verkrijgbaar in vele aantrekkelijke designs en ook als meubelsets.
- Met de bijpassende accessoires voor kantoormeubels heeft u nog meer mogelijkheden om uw kantoorwerkplek te verbeteren.
2. Zo koopt u de kantoormeubels die u echt nodig hebt
U kunt alleen efficiënt werken als u zich prettig voelt in uw kantoor, een goede zithouding heeft en alle werkbenodigdheden bij de hand hebt. Als u nieuwe kantoormeubels wilt kopen, is het verstandig om allereerst te bepalen wat uw specifieke behoeften en eisen zijn:
- Ergonomie: heeft u bureaus nodig die in hoogte verstelbaar zijn? Wilt u kunnen wisselen tussen zittend en staand werken? Welke ergonomische functies moet de bureaustoel hebben? Moet het kantoormeubilair geschikt zijn voor gebruikers met bepaalde rugklachten? Is geluidsisolatie noodzakelijk?
- Grootte en indeling van het kantoor: hoeveel ruimte is er beschikbaar voor bureaus en kantoorkasten?
- Materiaal: houdt u van chique houten meubels of wilt u liever kunststof, dat makkelijk schoon te maken is? Worden de meubels slechts af en toe gebruikt of heeft u extra stevige uitvoeringen nodig voor intensief gebruik?
- Inrichting: wilt u kleinere kantoorruimtes of een volledige kantoortuin inrichten? Gaat u voor een open concept met werkplekken die door meerdere medewerkers en ook gasten worden gebruikt, of moet het kantoor klassiek worden ingericht?
- Design: geeft u de voorkeur aan minimalistisch, functioneel kantoormeubilair of mag het ook wat eleganter zijn? Moeten de kantoormeubels bij het bestaande meubilair passen?
Hoe u uw kantoorruimte ergonomisch en volgens de voorschriften in kunt richten, leest u in ons uitvoerige artikel Ergonomie op de werkplek – de juiste houding tijdens het werk.
3. Kantoormeubels online kopen: uw werkplek
Het hart van elk kantoor is uw persoonlijke werkplek, bestaande uit een bureau en een bureaustoel. Naar believen kunt u ook een kast toevoegen om documenten en werkbenodigdheden in op te bergen. Bij Jungheinrich PROFISHOP vindt u een groot assortiment van hoogwaardig bureaumeubilair om er een fijne, goed functionerende werkplek van te maken:
| Kantoormeubels voor de werkplek | Beschikbare opties (selectie) |
|---|---|
Bureaustoelen
|
|
Bureaus
|
|
Ladeblokken
|
|
Voetensteunen
|
|
Scheidingswandsystemen
|
|
4. Alles op een plek – kantoormeubels om dingen in op te bergen
Of het nu gaat om dossiers, kantoorbenodigdheden of post: zowel op kantoor als bij het thuiswerken is het wel zo fijn als al uw spullen netjes opgeborgen en handig georganiseerd zijn. Zo heeft u niet alleen alle benodigde werkmaterialen direct bij de hand, maar maakt u ook een competente en betrouwbare indruk op uw omgeving. Om uw kantoorbenodigdheden op te bergen, zijn bij ons deze meubels verkrijgbaar:
| Opbergmeubels | Beschikbare opties (selectie) |
|---|---|
Kantoorkasten
|
|
Kantoorstellingen
|
|
Ordnerwagens
|
|
Opslag van hangmappen
|
|
5. Vergaderruimtes professioneel inrichten
Professionele kantoormeubels zijn er niet alleen voor het inrichten van uw werkplek: u vindt in onze online shop ook hoogwaardig kantoormeubilair voor het ontvangen van zakenrelaties, deelnemers aan trainingen of voor vergaderingen.
Vergadertafels: onze tafels voor vergaderingen en conferenties zijn verkrijgbaar in vele vormen en maten. Daarnaast kunt u kiezen uit een grote selectie aan prachtige designs. Hierdoor kunt u uw gevoel voor stijl tot uitdrukking brengen, maar ook rekening houden met de meubels die u al hebt. Naast klassieke vergadertafels bevat ons assortiment ook moderne hoge tafels voor informele, staande bijeenkomsten.
Conferentiestoelen: in onze webshop vindt u een even grote selectie conferentiestoelen, met of zonder bekleding. De stoelen zijn verkrijgbaar in diverse kleuren, met verschillende onderstellen en met of zonder armleuningen. Als het wat chiquer mag, hebben we ook stoelen met leren bekleding.
6. Professionele kantoormeubels voor ontvangst- en gastruimtes
Receptie- of bezoekersruimtes zijn het uithangbord van uw bedrijf, het eerste dat gasten opvalt als ze uw kantoor binnenkomen. Richt uw ontvangstruimte daarom op stijlvolle manier in met ons hoogwaardige kantoormeubilair:
- Stoelen voor bezoekers: net als de vergaderstoelen zijn onze bezoekersstoelen ook in veel verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. De stoelen hebben hoogwaardige frames en slijtvaste bekleding.
- Receptiebalies: Wij hebben basiselementen voor receptiebalies in ons assortiment, die u kunt aanvullen met hoekelementen en verlengstukken. Met de bijpassende legbodems, werkoppervlakken en andere extra onderdelen kunt u de balie naar believen samenstellen.
Meer artikelen rondom dit onderwerp:
- Bureaustoel instellen: tips voor een gezonde zithouding
- Energie besparen op kantoor: tips voor lagere stroom- en verwarmingskosten
- Thuiswerkplek inrichten: tips en handleiding voor efficiënt werken
- Slijtage aan uw bureaustoel: gasveer vervangen of repareren?
- Duurzaamheid op kantoor: tips voor een werkplek met aandacht voor het milieu